• العربية
    • English
  • English 
    • العربية
    • English
  • Login
Home
Publisher PoliciesTerms of InterestHelp Videos
Submit Thesis
IntroductionIUGSpace Policies
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search 
  •   Home
  • Faculty of Education
  • PhD and MSc Theses- Faculty of Education
  • Search
  •   Home
  • Faculty of Education
  • PhD and MSc Theses- Faculty of Education
  • Search

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 71

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

impact of using molecular reoresentation strategy on developing equation writing and visual thinking skills in chemical among eleventh graders

اصليح, هيام برهم نصار (الجامعة الإسلامية - غزة, 2016)
Thumbnail

أثر توظيف كتاب تفاعلي في تنمية المفاهيم ومهارات التفكير فوق المعرفي بمادة العلوم لدى طالبات الصف السابع الأساسي

العبسي, زكريا فؤاد زكي (الجامعة الإسلامية - غزة, 2016)
Thumbnail

the effectiveness of using format 4 mat system in developing the scientific concepts and thinking skills among seventh graders in gaza

غزال, رولا شريف محمد (الجامعة الإسلامية - غزة, 2016)
Thumbnail

The Impact of (Predict -Observe – Explain) Model on Developing Some Productive Mind Habits in Science among Female 7th Grader in Gaza

صباح, ياسمين محمود محمد (الجامعة الإسلامية - غزة, 2016)
Study aim: The study aimed to identify the impact of using (Predict- Observe - Explain) Model on the development of some of the habits of the productive mind in the science course among seventh graders. Study tools: To ...
Thumbnail

the effectiveness of aprogram based on the dimensions of the cubic curriculum in the treatment of difficulties in learning sciience among visually impaired 4th graders

الضبة, نجوان ناجي ابراهيم (الجامعة الإسلامية - غزة, 2016)
Thumbnail

impact of using round strategy on developing scientific conepts and science processes among fourth graders

الخزندار, منى اسماعيل نمر (الجامعة الإسلامية - غزة, 2016)
Thumbnail

the impact a strategy intergrating scientific inquiry and brainstorming on developing environmental awareness among sixth graders in gaza

المبحوح, امان عبد الحي محمود (الجامعة الإسلامية - غزة, 2016)
Thumbnail

أثر توظيف نموذجي ويتلي وبايبي في تنمية مهارات حل المسألة الكيميائية لدى طالبات الصف الحادي عشر بغزة

رمضان, ابراهيم رمضان (الجامعة الإسلامية - غزة, 2015)
Thumbnail

فاعلية برنامج مقترح قائم على بعض مبادئ نظرية تريز TRIZ في تنمية مهارات التصنيف واتخاذ القرار بالعلوم لطالبات الصف التاسع

صبح, الاء يحيى سعيد (الجامعة الإسلامية - غزة, 2015)
Thumbnail

فاعلية توظيف تقنية الحقيقة المدمجة في تنمية مهارات التفكير الإبداعي والاتجاه نحو العلوم لدى طلاب الصف التاسع الأساسي بغزة

مشتهى, رامي رياض (الجامعة الإسلامية - غزة, 2015)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 8

The institutional repository of the Islamic University of Gaza was established as part of the ROMOR project that has been co-funded with support from the European Commission under the ERASMUS + European programme. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of IUGSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsSupervisorsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsSupervisors

My Account

LoginRegister

Discover

Author Ali, Nai''ma Mosa Soliman (1)أبو جلنبو, صفاء خليل (1)ابو السعود, هاني اسماعيل موسى (1)ابو حليمة, جهاد احمد السبع (1)ابو حية, غادة ابراهيم (1)ابو عجوة, حسام صلاح محمد (1)ابو قورة, رشا صبحي جمعة (1)ابو كميل, ربا السيد محمد (1) اصليح, هيام برهم نصار (1) الاسمر, رائد يوسف محمد (1)... View MoreSupervisor
اللولو, فتحية صبحي (71)
Al-Masri, Nazmi (1) الاغا, احسان خليل (1)Date Issued2010 - 2016 (46)2004 - 2009 (25)

The institutional repository of the Islamic University of Gaza was established as part of the ROMOR project that has been co-funded with support from the European Commission under the ERASMUS + European programme. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

Contact Us | Send Feedback